Já a můj vztah
k digitálnímu marketing
Jak jsem se stala PPC Specialistou na volné noze?
Když jsem se rozhodovala, co dál po vyšce v Holandsku dělat, moje cesta do online prostředí nebyla vůbec přímočará. Začala jsem pracovat jako headhunter v korporátním prostředí a po večerech budovat svůj menší online projekt – blog zaměřený na recenze běžeckých boty. Ten mi pomaloučku rostl, až to došlo do takové fáze, že jsem jej následně začlenila do affiliate sítě Amazonu. Dovednosti, které jsem se při tom naučila – analýza, testování, měření prvků na stránce,.. naznačovaly, že to by mohla být další cesta kupředu.
Chvíli po návratu do ČR jsem spustila vlastní ecommerce projekt a následně na to pracovala v digitální agentuře, kde jsem se specializovala na nastavování PPC kampaní pro široké spektrum českých firem. Vyústilo to tím, že po dvou a půl letech jsem se rozhodla rozloučit s agenturním prostředím a nyní jako nezávislý PPC specialista pomáhám klientům v oblasti ecommerce a budování nejrůznějších značek. Tomu předcházelo:
Přes
4 roky
nejnovějších zkušeností získaných ze světa PPC reklamy a z vlastních projektů
Více než
20 klientů
jimž jsem pomohla spravovat a budovat reklamní účty na poli PPC a na sociálních sítích
+3 agentury
se kterými spolupracuji na externí bázi a které mi umožňují dynamicky rozšiřovat mé znalosti při každodenní práci
Co pro mě práce
PPC Specialisty znamená
Společný růst s klientem
Spolupráce s klienty je pro mě založena na partnerském přístupu. Společně se vyhýbáme zastaralým metodám a aktivně hledáme nové, efektivní cesty, jak posunout jejich byznys dopředu.
100% nasazení
Rozumím, že online marketing vyžaduje rychlou reakci na nové příležitosti, které se objevují v reálném čase. Proto je mým cílem vždy reagovat na požadavky klientů do 24 hodin.
Neustálá komunikace
Informuji vás pravidelně o výsledcích a vývoji kampaní prostřednictvím reportů nebo jiným dohodnutým způsobem. Ráda zodpovím všechny vaše otázky, protože věřím, že kromě správy kampaní je důležité klienty i vzdělávat.
Práce, o které učebnici nenapíšete
Co platilo před rokem, neplatí dnes, co platí dnes, může být už za měsíc jinak. Dynamika vývoje nových produktů, neustálé aktualizace reklamních systémů a technologický pokrok v oblasti AI přinášejí do online marketingu jedinečnou dynamiku, kterou jen tak někde nenajdete. A právě tato dynamika je tím, co mě na mé práci baví nejvíce.
Data a analýza jako klíč k úspěchu
Věřím, že úspěch v PPC reklamě je založen na důkladné analýze dat a jejich správné interpretaci. Každé rozhodnutí, které činím, vychází z pečlivě analyzovaných dat, což mi umožňuje neustále zlepšovat výkonnost kampaní a dosahovat lepších výsledků pro klienty.